Звільнили за правду: машиніст з Кривого Рогу втратив роботу через дотримання правил

Звільнили за правду: машиніст з Кривого Рогу втратив роботу через дотримання правил - фото 1

Машиніст з Кривого Року три роки ходив на роботу, але не виїжджав на маршрути через несправність локомотиву. Він мав на це право, але був звільнений.

Машиніст локомотива з Кривого Року три роки ходив на роботу, але на маршрути не виїжджав. Мав на це право, бо локомотив, у який його вперто саджав роботодавець, несправний. Це небезпечно не тільки для самих залізничників, а й для нас із вами. Та замість того, щоб позбутись несправного залізяччя, керівництво позбулось незручного працівника. Наша колега бачила, що їздить українськими коліями.

Іскрить і тече чи не кожен локомотив "Укрзалізниці". Виїжджати на такому відмовився машиніст В'ячеслав Федоренко. За це його звільнили.

«Ось так тече у нас компресор. Потім дивуються, чому у нас на лініях локомотиви займаються. Як я можу приймати локомотив із такими несправностями, якщо він загрожує життю та здоров’ю цілої бригади?» — каже В'ячеслав.

Три роки залізничник приходив на роботу, не приймав несправних локомотивів і не виходив на маршрут.

В'ячеслав каже: бореться із закоренілою системою, залізничним монополістом, щоб не їздити на зламаному й працювати безпечно. За роки протистояння дістав три догани: дві з них уже оскаржив у суді, третя — на черзі.

Оскаржує й незаконне звільнення. Чому ж звільнили машиніста? На керівника Криворізького локомотивного депо кореспонденти чекали годину, але марно. Але зустріли ремонтників з депо — вони лагодять ті локомотиви, які не приймав В’ячеслав. Кажуть: запчастини в дефіциті.

Де керівник, поза камерою нам сказали його підлеглі. Він — на роботі. Весь цей час був у депо, проте виходити до журналістів не захотів. Тому написали запит до головного офісу "Укрзалізниці", та відповіді так і не отримали.

У профспілці вважають: В’ячеслава, найімовірніше, поновлять на роботі. Сам же залізничник бачить результати своєї боротьби за правду. Це на краще не тільки для працівників, але й для пасажирів, адже залізниця — одна для всіх.