З початку року сервіс «Пульс» став в нагоді 215 громадянам Дніпропетровщини

17.07.2014, 10:44
З початку року сервіс «Пульс» став в нагоді 215 громадянам Дніпропетровщини - фото 1

Протягом січня - червня 2014 року антикорупційним сервісом «Пульс» скористалися 215 мешканців Дніпропетровської області щоб висловити своє бачення роботи органів Міндоходів регіону.

Майже половина питань (98), що порушувались у зверненнях жителів Дніпропетровщини, стосувалися подання звітності в електронному вигляді. За допомогою сервісу «Пульс» заявники також звертались з питань щодо роботи органів ГУ (62 звернення), перевірок суб`єктів господарювання (27 звернень).

Всі звернення розглянуто та вирішено згідно з чинним законодавством.

В якості профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій працівниками митниці та органів ДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області забезпечено інформування платників про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці. Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує: труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень, неякісне обслуговування та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

РЕКОМЕНДУЕМ