Юрій Голик вважає, що програма "Велике будівництво" — успіх нинішнього уряду

Юрій Голик вважає, що програма "Велике будівництво" — успіх нинішнього уряду - фото 1

На думку громадського діяча Юрія Голика президентська програма "Велике будівництво" позитивно вплинула не тільки на ВВП країни, а й на успішність українських учнів.

За словами Юрія Голика, не дивлячись на великі витрати, за оцінками економістів, ВВП виріс від 2 до 4 відсотків. Не дивлячись на пандемію, через яку в минулому році цей показник впав на 6%. Якби ця програма була відсутня б, то ВВП б впав на 10%.

Реклама

«Програма "Велике будівництво" досягла успіху, тому що вперше в історії були жорсткі терміни виконання. І під ними все підписалися публічно, починаючи з перших осіб держави. Було заявлено, в тому числі і президентом Зеленським, що в 2020 році ми відремонтуємо і побудуємо 4 тис. км доріг "Укравтодору", 2,5 тис. км доріг місцевих ОДА, реконструюємо і побудуємо 100 шкіл, 100 садочків і 100 стадіонів. За фактом так і сталося, чітко в рамках року. У "Укравтодору" на балансі 48 тис. км доріг, і за минулий рік було зроблено 4 тис., Тобто 10%. В цьому році буде ще зроблено 10-15%, але головне, що нормальні якісні маршрути між містами вже з'явилися», — розповів Юрій Голик.

На думку Юрія Голика, про цю програму так багато розмов, так як це перша така велика програма за всю історію України, і вона успішно реалізується:

«Нещодавно президент виступав на форумі «Україна 30», і мені запам'яталися дві його фрази: «Хтось будує мости, а хтось пише пости» і «Зараз перша влада в країні, яку опоненти критикують за те, що вона робить, а не за те, що вона не робить».

У кожній реконструйованій школі, зазначає Юрій Голик, через рік виростає середній бал, і це закономірність:

«Ми чітко бачили це ще по Дніпропетровщині. По суті, соціальна інфраструктура — школи, садочки, стадіони будуються в першу чергу для дітей. У дітей просто не крадеться майбутнє, як раніше».

Також громадський діяч підкреслив, що українські компанії навчилися будувати дороги за найкращими світовими стандартами:

«Наприклад, траса Дніпро — Кривий Ріг. Ви їдете по рівній дорозі взагалі без стиків і не відчуєте їх навіть колесами на низькопрофільній гумі. При її будівництві в минулому році застосовувалися нові технології, які зараз використовуються вже повсюдно по країні. У цьому році також добудують траса Дніпро — Решетилівка. Вперше за історію незалежної України Дніпро з Києвом з'єднає 4-смуговий траса. Закінчивши з головними дорогами країни, у 2022-му «Укравтодор» почне ремонтувати дороги нижчої категорії. Ми зараз робимо те, що зробила Польща на гроші ЄС, коли стала членом Євросоюзу. Їм виділяли щороку 5 млрд євро дотацій, це приблизно 150 млрд гривень, причому виділяли безповоротно. Ми ж повинні гроші знайти або всередині країни, або залучити, із зовні, заплативши при цьому відсотки за кредит».

Про це Юрій Голик розповів на одному з українських каналів в прямому ефірі.

Реклама