Вуличні адміністратори Нової пошти вже видали 2 мільйони посилок

11.11.2020, 19:30
Актуально
Вуличні адміністратори Нової пошти вже видали 2 мільйони посилок - фото 1

Вони обслуговують клієнтів у восьмистах сорока найбільш завантажених відділеннях компанії в різних містах України.

Ті, хто попередньо сплатив замовлення онлайн — можуть забрати посилку у вуличного адміністратора. Таку посаду на «Новій пошті» ввели на період карантину, аби убезпечити клієнтів, пояснює Владислав.

«Для того, щоб клієнт не стояв в черзі і не створював скупчення людей — щоб він проводив мінімальний час на відділені. Він може підійти до адміністратора, наразі до мене, і сказати номер накладної або номер телефону та швидко отримати посилку», - розповідає Владислав Глянько, керівник відділення «Нової пошти».

Денису подобається користуватися касою самообслуговування. Спочатку хлопець сканує штрих-код у мобільному додатку. Двічі натискає на клавішу і отримує наліпку. Потім – сам клеїть її на посилку. Такий спосіб, каже, обрав із двох причин —

«Швидкість обслуговування, по-перше, і по-друге - це немає контакту. Тобто мінімум знаходження в приміщенні», - розповідає житель Дніпра Денис Гросул.

На пошту Денис ходить щонайменше двічі на місяць. Каже – свої посилки теж відстежує у додатку.

Щодня у відділенні обслуговують до чотирьохсот людей. Аби їм було безпечно, на підлозі нанесли розмітку. На касах — встановили дезінфектори. І регулярно проводять вологе прибирання.

«З початку карантину ми почали дезінфікувати всі столи, стільці, ручки дверей. Також ручки, якими підписують чеки», - повідомляє Даніїл Кузнєцов, фахівець-оператор відділення «Нової пошти».

Оператор Даніїл розповідає — людей приймають у захисній масці, яку змінюють кожні 2-3 години. Працюють за такою схемою: на кожного фахівця — один клієнт. Послугу пропонують сплатити безконтактно.

Усе для того, аби люди могли швидко та безпечно надсилати і забирати свої замовлення без ризику для здоров'я.

Поділитися: