Уже відзавтра має запрацювати весь міський та приміський транспорт

21 травня, 18:51
Уже відзавтра має запрацювати весь міський та приміський транспорт - фото 1

А водити його нікому, — кажуть у мерії.

Через карантин у Дніпрі звільнилися близько півтори тисячі водіїв. Тепер підприємства шукають нових шоферів. Які умови пропонують — дізнавався кореспондент 34 телеканалу.

Андрій за кермом уже понад 30 років. Зараз працює водієм на 37-му маршруті. Робочий день починає о п’ятій ранку і закінчує о десятій вечора.

«По два, по три дні працюю. А потім вихідні», — ділиться водій автобуса Андрій Орлов.


Чоловік каже, що змінювати професію, навіть у карантин, не збирався.

«У мене, по-перше, вік такий, що я не можу вже день у день влаштуватися на роботу. А так я все життя працював на автобусі. Мені подобається робота моя», — розповідає Андрій Орлов.


А от деякі колеги Андрія під час карантинного простою пішли на пошуки іншої роботи. За підрахунками міського департаменту транспорту, менш ніж за два місяці звільнилося близько півтори тисячі водіїв.

«До початку карантину у нас по місту працювало 1 200–1 300 транспортних засобів, які обслуговували понад 2 500 водіїв. Після початку карантину в місті залишився транспорт, який працював у спеціальному режимі. Це були 120 автобусів, на яких працювали 250 водіїв. Решта водіїв — близько 2 000 — залишилися на карантині», — повідомляє завідувач сектором контролю та моніторингу договірних зобов'язань департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міської ради Іван Васючков.


Загалом у Дніпрі працює 18 АТП. І майже скрізь не вистачає робітників. А тому скоротити інтервали між автобусами не можуть, — розповідає керівник автотранспортного підприємства Євген.

«На сьогодні у нас працює 5 маршрутів. На маршрут у день виїжджає близько 50 водіїв. Брак водіїв по підприємству, загалом, зараз близько 35 осіб», — пояснює директор транспортного підприємства Євген Герасименко.


У мерії нестачу водіїв пояснюють двома чинниками.

«Перший — найголовніший. Люди залишилися на карантині і деякі з них за ці півтора місяця змінили рід діяльності. Хтось пішов на великі підприємства, які організовували підвізні маршрути. Хтось розпочав роботу в іншій галузі. І другий фактор — немає чим дістатися з передмістя до Дніпра, до місця роботи», — продовжує Іван Васючков.


Підприємства активно шукають водіїв на вакантні посади. Розповідають, що вимоги до кандидатів суворі. Та працівникам обіцяють своєчасну зарплатню і повний соцпакет.

«У кандидата на роботу водієм повинно бути посвідчення водія відповідної категорії, діюча трудова книжка, всі медичні документи. На підставі цих документів водій проходить медогляд. Отримує укладення, потім ми проводимо навчання, стажування та потім водій виходить на лінію», — каже директор АТП Євген Герасименко.


Заробітна плата водія маршрутки у Дніпрі коливається від 5 до 12 тисяч гривень. Сума залежить від складності рейсу, водійського стажу та годин, проведених за кермом. У департаменті транспорту припускають: оскільки на професію є попит, зарплатня може зрости.

Хочете отримувати оперативні та важливі новини? Підписуйтеся на наші канали в Telegram і Youtube, сторінки в Instagram, Facebook і Twitter. А також приєднуйтеся до нашої групи на Facebook: там ви маєте можливість публікувати власні новини.

Поділитися: