У Кривому Розі ввели дизайн-код на зовнішню рекламу

16 червня, 10:19
Фото Инспекции по благоустройству Кривого Рога - фото 1
Фото Инспекции по благоустройству Кривого Рога

Для криворізьких підприємців вирішили стандартизувати всі види реклами і вивісок.

Вивіски за правилами. У Кривому Розі запровадили дизайн-код на зовнішню рекламу. Відтепер інформаційні таблички на фасадах магазинів, салонів чи офісів мають бути оформлені в єдиному стилі. Чи штрафуватимуть за порушення дизайну? Та як тепер мають виглядати фасади міста? Розповість кореспондент 34 телеканалу.

Вивіски, інформаційні таблички та строкаті вітрини. Реклама лише псує зовнішній вигляд міста, — вважає Іван. Зокрема, через те, що затьмарює архітектурну красу.

«Тут історичне місце Кривого Рогу, виглядає гарно, фасади мають бути без реклами. Вони гарні без цього, зроблені 50–60 років тому. Це шматочок історії, а реклама впадає в око більше, вона не потрібна взагалі», — ділиться житель Кривого Рогу Іван.

Щоб зробити місто привабливішим, у Кривому Розі впровадили дизайн-код. Відтепер усю зовнішню рекламу необхідно розміщувати за єдиними правилами.

«Це важливо, бо це міська навігація для жителів міста. Якщо реклама упорядкована, то їм зручніше орієнтуватись у просторі, зручніше знаходити потрібні об’єкти», — розповідає Юлія Ставецька, начальниця міського відділу інспекції з благоустрою.

За словами спеціалістів, дизайн-код передусім має зменшити кількість реклами. Згідно з правилами, на вході до магазину має бути щонайбільше дві інформаційні вивіски. Обидві повинні розміщуватися симетрично, мати однакові розмір та форму.

«Зменшення візуальної реклами зменшить інформаційне поле, яке наразі перевантажене, її забагато. Реклама заважає одна одній», — повідомляє Роман Неділько, начальник відділу КП "Інститут розвитку Кривого Рогу".

Підприємці ж кажуть, що ідея з дизайн-кодом непогана, якщо влада йтиме назустріч бізнесу.

«Тільки нам для цього потрібно, щоб влада максимально ефективно доносила цю інформацію до всіх, щоб вони пояснювали, вводили зрозумілі правила, прибирали якісь схеми тощо. Щоб для бізнесу це було зручно, щоб це були рівні умови. Щоб не було так, що одному дозволяють, а іншому не дозволяють», — ділиться керівник рекламної компанії Сергій Попович.

За порушення дизайн-коду — штрафувати не будуть, — кажуть фахівці. Поки це лише рекомендації для підприємців. Щоб правила запрацювали якнайшвидше, інспекція з благоустрою веде діалоги з виробниками реклами.

Хочете отримувати оперативні та важливі новини? Підписуйтеся на наші канали в Telegram і Youtube, сторінки в Instagram, Facebook і Twitter. А також приєднуйтеся до нашої групи на Facebook: там ви маєте можливість публікувати власні новини.

Поділитися: