Що найчастіше купують жителі Дніпра під час карантину?

19 травня, 20:12
Що найчастіше купують жителі Дніпра під час карантину? - фото 1

У Дніпрі частіше купують овочі, фрукти, молоко, популярні також побутова хімія і дезінфектори.

Такі дані вдалося отримати від універмагів Дніпра. На першому місці — продукти. Зокрема городяни стали більше їсти овочів та фруктів. Також у топі — молоко. Попит на ці товари порівняно з минулим роком зріс на 80%. На другому місці — побутова хімія. Мийні засоби для підлоги, пральні порошки і відбілювачі купують тому, що стали більше прибирати.

Крім того, популярними стали дезінфектори. Також варто сказати, що на початку карантину дніпряни більше купували туалетний папір, а ще продукти, які довго зберігаються — крупи, макарони і цукор. Однак згодом уподобання покупців змінилися.

«Уже в квітні ми спостерігали розвиток тренда приготування їжі вдома. З чим і було пов'язане зростання товарів ультра-фреш продукції. Клієнти стали частіше купувати салати, фрукти, ягоди, екзотичні фрукти. Частіше стали запитувати: "А чи є у вас спаржа?"», — розповідає директор торгового центру Ірина Юріна.

«Через те, що ми, швидше за все, не довіряємо успішним діям із боку держави, ми концентруємося на порятунок свого життя. І вважаємо замість футбольному м'яча або тенісної ракетки краще купити буханку хліба або упаковку гречки. У нас, на жаль, така ось ситуація. Кожен сам за себе і перш за все гречка, туалетний папір і зайва банку спирту», — стверджує психолог Максим Реуцький.


Водночас топ-5 покупок на карантині озвучили британські універмаги. На першому місці — текіла. Оскільки паби закрили, багато хто вирішив спробувати себе в ролі бармена вдома. У деяких магазинах продажі текіли виросли більш ніж на 170%. Серед найпопулярніших також спортивні товари. Попит на них виріс аж на 500%. Зокрема на килимки для йоги.

Декоративна косметика на третьому місці. Тепер люди частіше працюють із дому, тому хочуть добре виглядати "на камеру". Тому витрачають на це більше грошей. Продажі палітр для макіяжу виросли на 55%, а продукції для автозасмаги — на 40%. Для декого карантин став приводом зробити свій будинок більш затишним. Продажі розкішної постільної білизни зросли більш ніж удвічі. Істотно збільшився попит і на резинки для саморобних масок.

Хочете отримувати оперативні та важливі новини? Підписуйтеся на наші канали в Telegram і Youtube, сторінки в Instagram, Facebook і Twitter. А також приєднуйтеся до нашої групи на Facebook: там ви маєте можливість публікувати власні новини.

Поділитися: