Облдержадміністрація запустила проєкт "Знай своїх"

23 червня, 11:41
Облдержадміністрація запустила проєкт "Знай своїх" - фото 1

Який присвячений успішним жителям регіону.

Аби область знала своїх героїв, їх фото розмістили на понад 200 бордах. Про ініціативу розповіла радниця голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Валерія Світла.

«На Дніпропетровщині запустили проєкт “Знай своїх”. Він про жителів області, які досягають успіху в найрізноманітніших сферах життя. Тих, хто прославляє регіон далеко за його межами, ким пишаємося, на кого хочемо рівнятися. Прагнемо, аби про них дізналося якнайбільше людей, тому їх фото розмістили на бордах по всьому регіону», — розповіла Валерія Світла.


На бордах по всій Дніпропетровщині розмістили знімки 10 учасників проєкту. Це шпажист, чемпіон світу Богдан Нікішин, срібна призерка Чемпіонату світу зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх, заслужений майстер спорту з пауерліфтингу Лідія Соловйова. А ще – народний артист України Михайло Мельник та заслужена діячка мистецтв, диригентка Наталія Пономарчук. Приєдналися до проєкту і народний художник, скульптор Володимир Небоженко, рекордсменки країни з петриківського розпису Валентина Хоменко та Вікторія Тимошенко, космічний ентузіаст та юний винахідник Кирило Благодаров та ліцеїст, який врятував від вибуху п’ятьох дітей, Олександр Гаркуша.
Це лише перша серія бордів з успішними жителями області, — додала Валерія Світла.


Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що цього року на Дніпропетровщині придбали квартири для понад 50 дітей-сиріт. Кошти на житло виділили з держбюджету, в 2019 році.

Також у 2020 році 5 жителів області отримали статус постраждалих від торгівлі людьми. Про це повідомила заступниця голови Дніпропетровської облдержадміністаціі Ірина Грицай.

Олександр Воловоденко

Хочете отримувати оперативні та важливі новини? Підписуйтеся на наші канали в Telegram і Youtube, сторінки в Instagram, Facebook і Twitter. А також приєднуйтеся до нашої групи на Facebook: там ви маєте можливість публікувати власні новини.

Источник: Дніпропетровська ОДА
Поділитися: