Нардепи України заявили про корупційну змову в парламентському комітеті

02 червня, 12:19
Нардепи України заявили про корупційну змову в парламентському комітеті - фото 1

Гучну заяву зробили парламентарії, заявивши, що викрили злочинну схему своїх колег, яка відкрила доступ до розкрадання в сфері енергетики.

Змова в парламентському комітеті, названа "золотим ключиком", призвела до енергокризи, яку зараз намагається подолати уряд. Багатомільярдні заборгованість перед "Енергоатомом" і неплатежі між учасниками ринку, викликані появою російського імпорту за наднизькими цінами для зацікавлених підприємств. А також спекуляцій фірм-прокладок, які не лише купували за безцінь вітчизняні кіловати, а й змогли накрутити на них, продаючи іншому стратегічному держпідприємству — "Укрзалізниці". За розслідуванням схеми нардепи звернулися до НАБУ і Службу безпеки України.

«Андрій Герус минулого року ініціював поправки, дозволивши фактично купувати електроенергію з Росії в Україну у російської компанії, яка знаходиться під американськими санкціями. Під час пандемії і кризи у нас у країні, знищуючи наші енергетичні підприємства, є не що інше, як ознаки державної зради. За цією схемою Геруса, "золотий ключик", 26 березня додумалися з комунального підприємства "Київтеплоенерго" перепродувати електроенергію "Укрзалізниці", державному підприємству, стратегічному», — сказав Валентин Наливайченко, голова Служби безпеки України у 2014–2015 роках.
«Замість того, щоб мати прямі відносини, — між ними вклинюється кілька фірм-прокладок. Коли одна купує у "Київтеплоенерго" і продає ще одній, а та ще одній Продає "Укрзалізниці" вже за ціною 1,69. Така проста схема. Але ціна цієї схеми тільки за перший квартал відвідувань — 321 мільйон гривень», — говорить Олексій Гончаренко, народний депутат України, фракція партії "Європейська солідарність".
«"Укрзалізниця" повинна займатися своєю ефективністю, а замість цього виходить, що бере участь у схемах, за якими обкрадає, по суті, державу. Процес узгодження цін у цьому випадку йде через НКРЕКП, тому вони повинні були побачити, що там є така суттєва різниця. Чому тут з'явився посередник і чому стільки втратила "Укрзалізниця" — це велике-велике запитання, якк точно повинні спавити вже органи», — прокоментував Муса Магомедов, народний депутат України, позафракційний.

Хочете отримувати оперативні та важливі новини? Підписуйтеся на наші канали в Telegram і Youtube, сторінки в Instagram, Facebook і Twitter. А також приєднуйтеся до нашої групи на Facebook: там ви маєте можливість публікувати власні новини.

Поділитися: