На решетилівській трасі зводять дворівневі розв'язки та унікальну естакаду

Фото: ДніпроОДА - фото 1
Фото: ДніпроОДА

На Дніпропетровщині прокладають нову державну трасу на Київ – Н-31. На будівельному майданчику за каналом Дніпро-Донбас роботи не вщухають і взимку. Підрядники працюють на підходах до розв'язок, влаштовують земляне полотно, укріплюють узбіччя.

На майбутній естакаді через Оріль монтують сучасну систему водовідведення. Її оснастять спеціальними фільтрами, аби шкідливі викиди від автівок під час опадів не потрапляли у річку.

«Дорожня інфраструктура області оновлюється рік за роком. У 2021-му в регіоні побудовано та відремонтовано понад 450 км магістралей державного значення. Роботи на новій київській трасі тривають. Дорогу прокладають в обхід населених пунктів Дніпровського району», – зазначив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

Дорожники працюють на останній ділянці у 29,5 км. Вона за каналом Дніпро-Донбас.

Там прокладають автошлях, зводять дворівневі розв'язки. А ще естакаду. Вона тричі проходитиме над річкою Оріль – у цьому місці водойма має складне русло.

Решетилівська траса- фото 208378

Решетилівська траса
Фото: ДніпроОДА

Шляхопровід змонтують унікальним для України способом. Монолітну плиту довжиною майже 600 м забетонують на місці й після насуватимуть на опори. На цей складний процес планують відвести 8 місяців. Нині тривають підготовчі роботи.

Поблизу сіл Єгорине та Цибульківка зводять дворівневі розв'язки. Спочатку встановлюють опалубку і риштування. Зверху влаштовують арматурний каркас, який заливають бетоном. Така технологія нова для України, каже начальник ділянки Віталій Козловський.

«Використовуємо систему пост-натягу. У такий спосіб на Дніпропетровщині шляхопроводи ще не будували. Завдяки йому менше витрачається матеріалів. І конструкція виходить більш надійною та довговічною», – підкреслив Віталій Козловський.

Ще одна дворівнева розв'язка буде неподалік від Царичанки. Уже звели 88-метровий шляхопровід. Підрядники кажуть, як потеплішає, прокладуть гідроізоляцію і заасфальтують. Зроблять і зручні з'їзди.

«Транспортні розв'язки у двох рівнях робимо на всій протяжності магістралі. Там, де вона перетинається з місцевими дорогами. Все для безпеки руху. Очікуваний трафік майбутньої траси – 25 тис. автівок на добу. Вкрай важливо розділити два потоки машин», – сказав начальник Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Олександр Коломійцев.

В області вже готові майже 30 км нової автомагістралі.

Зводять дворівневі розв'язки- фото 208377

Зводять дворівневі розв'язки
Фото: ДніпроОДА

«Постійно їздимо до Дніпра за експортним товаром для Європи. Чудову дорогу будують на Київ, якісну. Як закінчать, обов'язково нею користуватимуся», – поділився водій вантажівки із Чернігівщини Юрій Цигура.

Загальна довжина траси Н-31, що проходитиме Дніпропетровщиною, – майже 60 км.

Протяжність траси майже 60 км - фото 208379

Протяжність траси майже 60 км
Фото: ДніпроОДА

Раніше ми писали про те, що у Дніпрі тривають роботи з оновлення метрополітену.

Реклама

Наріна Волнянська.
Наріна Волнянська. Редактор сайту 34.ua Випускниця факультету "Систем і засобів масової комунікації" ДНУ ім. О. Гончара в 2014 році. Працювала журналістом в міських інтернет-виданнях, а також модератором пресконференцій. Пишу новини про все, що відбувається в місті, області, країні та світі.

Реклама