На Дніпропетровщині триває масштабна реконструкція "Дороги єдності"

На Дніпропетровщині триває масштабна реконструкція "Дороги єдності" - фото 1

Триває масштабна реконструкція траси М-30. Вона пролягає через усю країну. З'єднує Львівську та Донецьку області. Найдовша частина дороги — на Дніпропетровщині. Роботи планують завершити до Дня Незалежності. Як працюють та чи встигнуть — дізнавалася Юлія Звягінцева.

Це траса М-30. Її протяжність 1400 кілометрів. 290 з них на Дніпропетровщині. До дня незалежності дорогу обіцяють капітально відремонтувати.

Роботи розпочали у березні. Вже зняли старе покриття та поклали нове.

«Отримуємо 20 см підсиленої основи. Потім у нас 12 см вирівнюючого шару і 5 см бетон мастматеріалу. Всього дорожній конструктив складає 37 сантиметрів», - говорить в.о. начальника служби автомобиільних доріг в області Олександр Коломійцев.

Також уже встановили знаки, зробили розмітку та навіть розмалювали зупинки. Кожну прикрасили петриківським розписом. Тут переважно червоні квіти та калина.

7 зупинок розмалювали 6 майстрів. Пані Юлія — одна з них. Вона родом з Петриківки. Каже, на все витратили зо два тижні.

«Ми брали основну жовту фарбу і намічали серединки, що б нам компонувати, що б була гарна серединка. А потім брали фарбу і починали виводити мазочки», - говорить майстриня Юлія Груниста.

Орнаменти добирали самі майстри. Ескізи створював Іван Васильович.

«Ми вибирали саме такі найбільш популярні, красиві квіти які найбільше приміряються у Петриківському орнаменті. Петриківка виникла на білому тлі та тому для нас було дуже цікаво працювати на таких білих тонах», - вчитель Петриківського розпису Іван Дмитрук.

Окрім дороги та зупинок, ще капітально ремонтують шляхопровід неподалік Богуслава. Його протяжність — 45 метрів.

«Колони й ригеля були в критичному стані пішли великі тріщини й обвалення. Бурили нові палі, бетонували колони», - говорить начальник ділянки Віталій Дудка.

Лишилося доробити один проліт, забетонувати та вкласти покриття. А ось тут готують асфальт для траси М-30. Цей завод збудували лише у травні цього року. Звідси щодня вивозять тонни матеріалу. Працюють цілодобово.

Асфальт роблять зі щебеню, бітуму та хімічних добавок.

«Щогодини видає він асфальту 160-380 тон готової продукції», - начальник асфальтного заводу Василь Тереминко.

Нині на заводі у дві зміни працює 30 людей, а ще по два бульдозери та навантажувачі. Підрядники кажуть, такими темпами до Дня Незалежності мають встигнути.

Реклама

Раніше ми писали про те, що у Дніпрі капітально ремонтують Обласний фаховий коледж спорту.

Реклама