Міжнародний день світлофору: перед якими проблемами постають жителі Дніпра?

Міжнародний день світлофору: перед якими проблемами постають жителі Дніпра? - фото 1

На червоний — стій, на жовтий — готуйся, і рушай на зелений. Ці невигадливі правила із дитинства знає чи не кожен. Однак на практиці, що водії, що пішоходи запевняють, буває не завжди так.

Триокий світлофор, як і усі інші, має сигнали: червоний, жовтий і зелений. Та окрім них, ще й табло. Пристрій фіксує швидкість руху транспорту. Якщо вона перевищує допустиму норму, проїхати далі — зась. Водій бачить насуплений смайлик. А далі уздовж набережної так звана зелена хвиля. Світлофор підказує водіям, як проїхати без зупинок.

Тим часом у центрі — затори. Машини на червоному стоять до півтори хвилини, скаржаться жителі. Тоді як пішоходи, аби перейти дорогу завдовжки десь у п'ять метрів, мають лише 12 секунд. Спеціалісти з безпеки дорожнього руху пояснюють: час роботи світлофора залежить від потоку машин. Де їх більше — інтервал довший. І навіть якщо щось пішло не так — водії знають спеціальне правило.

«Навіть, якщо так вийшло, що пішохід у процесі переходу — у нього вже загорівся червоний сигнал світлофора, водії все одно повинні стояти чекати, поки пішохід повністю закінчить маневр», — розповів спеціаліст із безпеки дорожнього руху Микита Нем’ятий.

Але це допоможе тільки, якщо світлофори працюють правильно, пишуть у мережі. Та інколи буває інакше.

На житломасиві "Парус" біля першого будинку світлофора взагалі немає, нарікають мешканці. Кажуть: переходити дорогу — бояться. А якщо ж його немає, або триокий не працює, треба звертатись на горячу лінію міськради або до патрульної поліції.

Реклама

Цьогоріч у Дніпрі планують встановити 8 нових світлофорів. Зокрема на проїзді Гальченка, вулицях Надії Алексєєнко та Миколи Хвильового. На них із міського бюджету витратять 23 мільйони гривень.

Реклама