Компанія “Інтерпайп” у Дніпрі оголосила конкурс на 100 тисяч гривень серед школярів

Компанія “Інтерпайп” у Дніпрі оголосила конкурс  на 100 тисяч гривень серед школярів - фото 1

Створити місто інженерів та поборотися за 100 тисяч гривень на новеньке обладнання для кабінету праці. Такий конкурс серед дніпровських школярів оголосила компанія “Інтерпайп”. Мета промисловців — заохотити дітей до технічної творчості та вибору інженерних спеціальностей у майбутньому.

Ініціативу підтримали й у мерії.

«Цей проєкт створено не тільки для того, щоб навчити дітей знанням, але й умінням. І саме завдяки їм ми покажемо, що Дніпро — місто інженерів, і інженерами можуть бути не тільки дорослі, але й діти», — сказала в.о. директора міського центру професійного розвитку “Освітня траєкторія” Тетяна Нікіфорова.

До конкурсу запрошують усі школи Дніпра, які зможуть зібрати команду з 10 учнів на чолі з учителем.

«Ми пропонуємо з 3 по 8 клас. Опікуватися учасниками команд будуть учителі технічної праці і вчителі початкової школи, вони будуть виконувати ці завдання на уроках і в позаурочний час», — сказала консультантка міського центру професійного розвитку “Освітня траєкторія” Ірина Бойко.

Школярі мають зробити тривимірну модель кварталу міста інженерів: будівлі, транспорт, вулиці, рослини. Максимальний розмір макета — один квадратний метр. Використовувати можна будь-який доступний та безпечний для дітей матеріал: дерево, метал, пластик, картон, фанеру та інші.

До 8 жовтня школи міста повинні сформувати одну, а можливо і декілька, команд та подати заявки на участь. Про це організатори повідомили вчителів на презентації проєкту. А потім показали колесопрокатний цех “Інтерпайп НТЗ” — реальне сучасне виробництво, одне з тих, де зможуть працювати в майбутньому маленькі інженери.

Цього року “Інтерпайп” відкрив сучасні кабінети праці у школах № 69 та № 39. Усі команди-учасники зможуть пройти там майстер-класи з технічного моделювання. А у разі перемоги отримати можливість мати схожу майстерню і у власній школі.

«Що ми бачимо як велика компанія? Ми бачимо велике зниження інтересу школярів до технічних спеціальностей. Діти більше не хочуть бути токарями або зварювальниками або інженерами навіть. Саме тому ми взяли собі таку велику соціальну функцію: дітей заохочувати до технічної творчості та технічних спеціальностей. Так роблять європейські компанії, німецькі компанії... Таким шляхом пішла і компанія “Інтерпайп”. Ми пішли до школярів», — сказала начальниця управління комунікацій служби корпоративних відносин “Інтерпайп” Людмила Новак.

Індивідуальні призи для вчителів-керівників найвправніших команд та дітей, які створять найкращі елементи, теж передбачені. Переможців визначить журі. Наприкінці проєкту всі роботи об’єднають у єдину велику експозицію, яку зможуть відвідати містяни. Фінал конкурсу — у квітні наступного року.

Реклама

Реклама