Клієнтів "Дніпропетровськгазу" на час карантину обслуговують дистанційно

08.05.2020, 19:53
Клієнтів "Дніпропетровськгазу" на час карантину обслуговують дистанційно - фото 1

Працівники "Дніпропетровськгазу" приймають понад 100 дзвінків на одного фахівця за зміну.

Понад сто дзвінків на 1 фахівця за зміну. У карантин Центр обслуговування клієнтів "Дніпропетровськгазу" консультує споживачів дистанційно. Кажуть: аби не наражати на небезпеку — допомагають користуватися онлайн-сервісами.

«Ми можемо вам допомогти в експрес-реєстрації особистого кабінету. Також ми можемо надіслати інструкцію, як зареєструватися у Вайбер чат-бот 7104. Та можна передавати смс-повідомлення через номер телефону», — розповідає фахівець із роботи з клієнтами Анастасія Левченко.

Та є питання, які вирішити дистанційно — неможливо, — каже Анастасія. Тому в офісі зараз працює двоє фахівців. У карантин дбають про власну безпеку та здоров'я.

«Ми приймаємо обов'язково тільки в захисній масці, перчатках. У нас є дезінфікуючі засоби, якими ми обробляємо після кожного клієнта руки», — продовжує Анастасія.

Інші ж спеціалісти працюють віддалено. За комп'ютером та з телефоном також допомагають клієнтам. Зокрема пояснюють, як полегшити користування сервісами. Для цього "Дніпропетровськгаз" розробив експрес-реєстрацію.

«Експрес-реєстрація — це найпростіший спосіб зареєструватися в онлайн-сервісі 104.ua дистанційно. Подзвоніть зі смартфона до нашого контакт-центру. Повідомте оператору номер вашого особового рахунку. Отримайте смс, у якому вказані ваші логін і пароль».

А вже з логіном і паролем в особистому кабінеті на сайті 104.ua можна відстежувати свої витрати на блакитне паливо, передавати показники лічильника, сплачувати за газ і його доставку. І завантажувати рахунки. А керувати одночасно кількома рахунками можна за допомогою чат-боту 7104 ua у Viber.

«Я зараз вам інструкцію відправлю з Вайбера. Ви перейдете за посиланням. Додасте ваш особовий рахунок і будете знати всю інформацію. Буде у Вайбері відображатися все: передати показання, стан, платежі», — пояснює фахівець із роботи з клієнтами Олена.

У "Дніпропетровськгазі" кажуть, що цей додаток стане у пригоді, щоб сплатити рахунки родичам або сусідам. Наголошують, що прості онлайн-сервіси допоможуть споживачам, не виходячи з дому, вирішити більшість "газових питань".

Хочете отримувати оперативні та важливі новини? Підписуйтеся на наші канали в Telegram і Youtube, сторінки в Instagram, Facebook і Twitter. А також приєднуйтеся до нашої групи на Facebook: там ви маєте можливість публікувати власні новини.

Поділитися: