Генії маркетингу: ресторан Кривого Рогу приваблює гостей рекламою 18+

18 серпня, 13:31
Генії маркетингу: ресторан Кривого Рогу приваблює гостей рекламою 18+ - фото 1

В одному з ресторанів Кривого Рогу гостей приваблюють за допомогою слова "СЕКС". Його великими літерами написали на дошці при вході. Ідею активно почали обговорювати у соцмережах. Чи вплинув такий маркетинг на кількість відвідувачів? Та як на рекламу реагують містяни? Знають наші журналісти.

"Геній маркетингу!"

"Піду подивлюся!"

"Ще не заходив... Але чув багато хорошого".

Так у соцмережах відреагували на креативну вуличну рекламу одного із криворізьких гастропабів. На дошці біля входу великими червоними літерами видніється слово "СЕКС". У ресторані кажуть: ідею запозичили в Інтернеті, щоби привернути увагу гостей.

«Ні, звичайно, у нас немає ніяких інтим послуг, просто це як маркетинговий хід. Там, якщо до кінця дочитати, можна зрозуміти, що у нас можна дуже смачно поїсти. Задоволення буде навіть більше», — розповідає керівниця гастробару Олександра Малій.

Напис і справді впадає в око, — зізнається Анастасія. У ресторані дівчина бувала. Впевнена: така реклама змушує відволіктися від справ.

«Звичайно, привертає увагу, тому що, по-перше, червоним, по-друге, таке слово, яке не часто почуєш у повсякденному житті, ще таке цікаве і інтимне. Звичайно, цікаво почитати, що далі запропонують. І далі пропонують теж дуже непогану річ. Дві улюблені справи, можна і зайти», — ділиться жителька Кривого Рогу Анастасія.

Гастрономічне задоволення тут справді можна отримати, — діляться гості закладу. Більшість із них — постійні відвідувачі. І рекламу на дошці сприймають як жарт.

«Вивіску ми бачили, але зайшли сюди, тому що ми ходимо сюди часто і регулярно. Завжди все смачно, завжди все добре було. Нам усе подобається тут», — розповідає відвідувачка гастробару Валерія.

Експерти пояснюють: секс, наркотики та діти — це три основні теми, які завжди цікавитимуть споживачів. Часто вони не мають нічого спільного із пропонованим продуктом. А користуються ними, щоб викликати певні асоціації.

«Тобто це чіпляє, це звертає на себе увагу. Це яскраво. Миттєво відволікаєшся, рухаєшся і вже весь там: чи це фото, чи це слово якесь», — пояснює менеджерка з реклами Карина Тайчина.

До реклами 18+ спеціалісти радять вдаватися з обачністю, щоб не порушувати закон і не нарватися на штраф.

Поділитися: