Дніпровські депутати подали звернення проти реклами нікотину

31 січня, 15:13
Дніпровські депутати подали звернення проти реклами нікотину - фото 1

Без цигарок, кальяну та вейпів. Рекламу нікотину треба сховати. Таке звернення дніпровських депутатів подали на розгляд до Верховної Ради.

Якщо його підтримають, знайти та купити пачку цигарок буде складніше. Чи допоможе така ініціатива, дізнавалась кореспондент 34 телеканалу.

Кожен 8 підліток в Україні — палить. Ще вдвічі більше тільки збираються. Альона каже, щодня ведучи сина до школи проходить повз кількох тютюнових лавок. А рекламу цигарок та електронних випарючів на великих білбордах важко не помітити.

“У нас у родині ніхто не палить. Хотілося б, щоб дитина в принципі була обмежена від цієї інформації. Ми тільки підтримуємо, щоб він не бачив цього. Це все мерехтить, син бачить, принаймні чує. В нього щось відкладається, що це, для чого це", — ділиться Альона Сіренко, вона проти реклами тютюну.

Міські чиновники запропонували всю “шкідливу” рекламу сховати, аби не зваблювати тих, хто не палить.

"Щоб не було відкритої реклами. Мова йде не про заборону в цьому випадку, а про те, що той, хто вже палить, в будь-якому випадку знайде собі можливість купити. А ті, хто ще не палять, особливо молоді люди і підлітки, вони мають менше шансів почати палити, менше шансів прилучитися до цієї шкідливої звички”, — пояснює депутат міськради Дніпра Володимир Панченко.

Зараз тютюнові кіоски виглядають приблизно ось так: доверху заповнені пачками цигарок. Та якщо ініціативу підтримають, дізнатися, що в магазині продають тютюн, можна буде лише поцікавившись у продавця.

Містяни погоджуються, мовляв, така кількість реклами лише підштовхує дітей до купівлі "забороненого".

“Для дітей реклама цигарок — це погано, бо вони бачать інформацію красиву й барвисту, думають, що це добре, це треба робити. Тому я за те, щоб прибрали", — ділиться жителька Дніпра Лариса Кіряхно.

Психологи ж додають, боротьба з палінням таким способом ефективна, лише якщо підліткам дадуть альтернативу.

"Святе місце порожнім не буває. Потрібно на це місце покласти щось інше: картинки про здоровий спосіб життя, наприклад. Що таке здоровий спосіб життя? Це спортзал, правильне харчування, екологія — цих картинок немає", — розповідає психолог Іван Ситник.

До такої ініціативи вже приєдналися й у інших областях. Реклами тютюну немає і закордоном. Її заборонили у понад 20 країнах світу.

Хотите получать оперативные и важные новости прямо в свой мессенджер? Подписывайтесь на наш канал в Telegram.

Поділитися: